Liten uppdatering..


Har haft så fullt uppså sistonde att jag knappt hunnit sitta ner vid datorn! Ännu mindre koncentrera mej på att skriva ngt. Vi har varit på Bröllop, Elins det var fantastiskt fint, jag hoppas att dom kommer att bli nöjda med sina bilder. Några av dom finns att se på min hemsida http://www.annathurfjell.se/ på startsidan. Jag kommer att försöka uppdatera sidan ännu bättre med fräsha bilder bara jag får tiiid....
Amelies rum är klart nu, jag måste ta lite bilder på det bara! Ja åsså kom jag på igår att vi helt glömt gardiner, kanske borde göra det innan jag fotar.
Vi har börjat lite mer seriöst i köket också väggar och lister är färdigmålade så nu ska tapeterna snart upp, sen går jag nog raskt över till hallen som jag är väldigt sugen på att få klar. Hallen är ju på ngt vis introduktionen till hela huset, första intrycket... Trist om det ska se sunkigt ut.

Jag måste köpa mej en kompakt kamera så jag ids fota oftare! Ska bara köpa köksbord, stolar diskmaskin, spis spisfläkt och några nya köksskåp, kommod och ny toastol till badrummet nere, soffa, soffbord tv bänk, platt tv.... ehm har jag glömt ngt?

Närmaste investering blir nog iaf köksbordet. Vi har bestämt oss för Ikeas Norden som faktiskt ska finnas hemma nu på tisdag! Jag undrar om jag hunnit få ihop pengar tills dess.... Sen om jag ska åka mitt i veckan är ju risken att man får åka ensam och det står på hemsidan att kollit väger 70kg! Orkar jag och Amelie baxa in det i bilen tro?:P

Sen var det det här med stolar! Jag vet inte om jag ska ha vita eller svarta stolar (bordet är vitt) Jag tycker att det är klart tuffare med svarta, men jag är rädd att det smälter ihop för mkt med det mörka golvet, vitt kanske kommer fram mer?
Det finns en riktigt söt pinnstol på Ikea som heter Olle, men den säljs såklart inte i happis... Sen finns det en stol i mer lantlig stil som heter Ingolf som jag tycker passar till vårat lantkök, den finns dessvärre i både svart och vitt så där får jag ingen urvalshjälp....!
NORDEN Matbord
OLLE Stol
olle stol



INGOLF Stol
Ingolf stol i vitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du orkar bära 70 kilo!! :)) kram Emma från Södern;)

2009-08-24 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0