Nytt jobb

Nu verkar det vara klart med mitt nya jobb! Jag ska jobba på D-store i stan, 60% till att börja med men det känns rätt lagomt...:) D-store är faktiskt den affär jag helst ville ha jobb i, så det känns jättekul! Ska bli roligt att komma ut bland folk igen också, jag börjar känna mej oroväckande tillfreds här ute på landet!

Idag har pappa varit hit och hjälpt mej att få upp taklister i kontoret, det blev jättefint! Nu ska golvet målas två varv med golvfärg imorgon och sen ska jag sätta dit golvlisten, sen är det faktiskt helt färdigt och vi kan äntligen få hit våra datorer! Wee! Jag ska köpa några snygga svarta bokhyllor dit sen också så Niklas får nånstans att sätta alla sina massiva Läkarvolymer.....

På lördag åker vi till Ikea!:D Det verkar fortfarande finnas 9 köksbord kvar så jag hoppas verkligen att alla i Haparanda området som vill ha ett Norden köksbord stannar hemma tills på söndag:P
Övrigt på inköpslistan, Stolar, troligtvis Ingolf i vitt. Golvskydd till kontorsstolarna, Nya tallrikar, vita samt kanske nya bordstabletter och lite annat smått och gått.

Det är alltid lika kul att åka till Ikea, det är som en leksaksaffär för vuxna! (kvinnor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0