Amelies rum

Ja det har ju egentligen varit klart ett bra tag, bortsett från gardinerna som jag inte lyckades få färdiga föräns igår.. Men imorse Städade vi och tog lite "efterbilder" i Amelies rum, till sist:)
Jag betalade räkningarna idag, trodde vi skulle ha lite pengar över den här månaden, men mystiskt nog hade vi dubbelt så mkt räkningar som vanligt så det gick ju på ett ut. Visst är det konstigt hur det där alltid verkar gå hand i hand? Varför blir det inte tvärtom nångång? mer pengar, mindre räkningar?

Dessutom behöver jag pengarna eftersom jag försöker täppa till vissa "luckor" i vår köksrenovering.. Ja idag blev det faktiskt bokstavligt för jag har täppt för hålet som blev då vi slängde ut bakbordet med en masonitbit:P Men det behövs även lite gardiner och annat smått och gott, och eftersom Niklas fyller år i helgen och det kommer hit en massa folk på middag vill jag ju att det ska va klaaaaart!!:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0