Hushållsapparater mm

Nu är till sist efter många om och men våran nya fina diskmaskin inkopplad! Jag har kopplat in den själv så nu är det bara hålla tummarna att det inte blir några läckage! provdiskningen imorse gick bara fint iaf, den låter inte mkt och disken blev väldans ren och fin. 
Sen fick vi tips från blocketspanare om en spis som vi ska köpa! En rostfri electrolux men häll och varmluftsugn som bara är 4 år gammal, det är en rejäl uppgradering från öket som vi lagar våra middagar på just nu. 
Spisen hämtas på söndag!
Imorgon åker jag till Umeå för att jobba.. Jag är egentligen inte ett dugg sugen, jag har ju jobbat hela veckan.. vill bara vara hemma med Amelie och Niklas, mysa och ha helg... Som tur är ska jag iaf hälsa på Emma också när jag ändå är i Umeå så jag har då något roligt att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: emma

:) Vilken tur att jag lyfter upp lördagen åt dig:)

2009-09-19 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0