Nytt jobb, nytt kök

Ja eller nästan iaf. 
Nu har jag börjat på mitt nya jobb på D-store i shopping, känns jättekul att börja jobba igen! det enda jobbiga med att jobba här är att det finns så mkt snygga kläder, och jag har inte råd att köpa några nu! Vilket förstås beror på att jag brände alla pengar på IKEA i helgen:P
Köket är nääästan klart nu, jag har målat klart så nu saknas bara fondväggen! Vi har monterat upp dom nya stolarna, det blev Ingolf i svart. Köksbordet åker upp så fort tapeten är uppe. Sen ska det upp lite lister också men det verkar som det får vänta lite eftersom jag är så pank!! Skit också! Jag är rätt sugen på att måla luckorna själv, bara för att få det gjort.. får se om jag ids det. Jag misstänker att det skulle bli snyggare...

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till det nya jobbet. Låter som ett riktigt trevigt ställe att hamna på :)

Måste ju få se några bilder på hur ni får det. Är såå nyfiken ler Allt bra annars då??

2009-09-04 @ 08:41:35
URL: http://moavill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0